2017. január 19., csütörtök

Nürnberg - 0. nap

Végre letelt a munkaidő, és bár a gépem csak 22.30-kor indul, inkább Ferihegyen ücsörgök, mint az irodában. Nyugati pályaudvar, le a metróhoz, sejtettem, hogy annyian lesznek mint a heringek, de gondoltam majd a Deák téren kiürül... hát nem!! Pár megállóval arrébb le tudok ülni, és bár sokan leszállnak, maradunk még bőven Kökiig. A reptéri buszt könnyen megtaláltam (soha nem mentem még BKV-val a reptérre), jött is a busz, hátul a négyesülésen sikerül helyet foglalnom,, ablak mellett, háttal. Velem szemben egy morcos arcú, kissé sötétbőrű, indiai kinézetű lány, ölében egy nagyon színes hátizsák, lába előtt egy gurulós bőrönd, amitől az istenért nem tudom a lábam rendesen lerakni. Még indulás előtt beül mellénk egy külföldi páros, fogalmam sincs hova valósiak lehetnek, nem is érdekel, a fülem bedugva mint mindig, de azért két zeneszám között konstatáltam, hogy angolul beszélnek. Elég idegesítőek, kihangositva kezdenek el telefonálni, többen csúnya szemmel néznek, ami őket szemmel láthatóan nem hatotta meg.

Szerencsére többen nem a reptérre igyekeznek, így felszabadul egy külön hely, én gyorsan áthuppanok oda, majd nem sokkal később már Ferihegyen vagyunk! Felsétálok az indulás oldalra, rögtön ott a dohányzóhely, ezt megnézem közelebbről, figyelem az érkezőket, jön egy lány jégkrémes bőrönddel, nagyon vagány! Tényleg, fekete bőrönd, rajta színes, pálcikás jégkrémek. Mondanám, hogy ilyet akarok, de nem akarok! Be az épületbe, keresek egy ülőhelyet, nem megyek át a biztonsági ellenőrzésen még, víz van nálam és még sok idő van indulásig!

A várakozási idő nagy részét Hemingway-jel tervezem tölteni, a Kilimandzsáró hava történeteiben! 😉

19:44 - már csak alig 3 óra indulásig! 😩😩😩

21:17 - olyan kevés ember lézeng már csak a reptéren, hogy nehéz elképzelni, hogy tele lesz a gép. Kíváncsian várom. 24 perc múlva írják ki a kaput, és egy óra múlva remélhetőleg már a gépen ülök. Azért nem bánnám ha hamarabb felszállna mindenki és korábban tudnánk indulni! Kicsit elfáradtam!

22:18 - Már a gépen ülünk, nagyságrendileg félig sincs a gép, de mint kiderült az én 33A széken az utolsó sorban van, aminek a hátránya ugye, hogy nem lehet hátradönteni! A biztonsági öv olyan rövid, hogy esélyem sincs becsatolni. Nem mondom, nem vagyok vékony, de ilyen problémám meg soha nem volt! 🛫

20 perccel a várt előtt landolt a gépünk 🛬, 23:40-kor kiszálltunk, 2 emelet fel, hosszú folyosón végig, 2 emelet le, egyenes, balra ajtón ki, jobbra el, balra fordul, egyenes 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️, friss levegő. 23:55-kor már a metrón ültem úgy, hogy még jegyet is vettem és elszívtam egy cigit! 😃
Viszonylag sima út vezetett a szállásig, bár az utolsó 10 méteren majdnem benéztem! De 0:30-kor már itt voltam. Ami meglepett, hogy a metróról a hotelig totál kihalt volt minden, összesen 4 embert és egy autót láttam! De első ránézésre szimpatikus város, a környék kimondottan, tele sétálóutcával, már láttam gyrosost 🌯, így az olcsó kajálás vélhetően meglesz (persze még otthonról meóztam, hogy hol van Lidl meg Aldi 😂 )
A szállás: Hotel Avenue 🏨, Josephplatz 10, a Hauptmarkttól nem messze. Első benyomásra kellemes helynek tűnik, egyszerű, de tiszta folyosók, csend van. A szobám a harmadikon, jobbra a folyosón az első. Belépve nem túl kellemes szag fogad, így első dolgom ablakot nyitni, majd néhány kép a még rendezett szobaról! Tágas, tiszta, kényelmesnek tűnik. Az ágy egyszemélyes de nagyméretű! A fürdő nagy, tiszta, a plafonon némi beázás nyoma, de nem dohos vagy ilyesmi! Semmilyen extra nincs, van falra szerelt flakonos tusfürdő meg folyekony szappan!
Mire ki pakoltam és megfürödtem, a szoba kellően kiszellőzött, így ablak becsuk, fűtés fel, WiFi-re csatlakozás, blog, és most mehetek végre aludni.

Reggel 7.30-ra állítottam egy ébresztőt de nem valószínű, hogy fel fogok tudni rögtön kelni! 💤💤💤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése